Emaitzak: 66

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Utiliza la imagen personal asociada a una multitud de estereotipos: Irudi pertsonala erabiltzen da estereotipo askorekin lotuta:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

reconstruir la imagen personal. norberaren irudia berregitea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (3)
El buen funcionamiento de todos estos sistemas permite mantener una correcta coordinación, control y relación entre el medio interno y externo por lo que se manifiesta en una buena imagen personal . Sistema horiek ongi funtzionatzen dutenean, barruko eta kanpoko ingurunearen arteko koordinazioa, kontrola eta harremana ona izaten da, eta banakoak itxura ona izaten du.

Materiala: Elektroestetika

Otra vertiente del uso de los perfumes, además de por sí mismos como parte importante de la imagen personal, es como integrantes en la formula-ción de cosméticos, ya sea para aportar un olor agradable o bien para enmas-carar alguna nota, aportada por algún componente, que impediría el uso del preparado. Perfumeak berez irudi pertsonalaren alde garrantzitsu gisa erabiltzeaz gain, beste era batera ere erabil daitezke: kosmetikoen formulazioko osagai gisa, usain atsegina emateko zein prestakina erabiltzea eragotziko lukeen osagairen baten notaren bat ezkutatzeko.

Materiala: Elektroestetika

buena imagen personal, higiene y apariencia, tanto de los profesionales como de las instalaciones. irudi pertsonal, higiene eta itxura egokiak izatea, profesionalei nahiz instalazioei dagokienez.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (2)
- Técnicas de protocolo e imagen personal. - Protokolo-teknikak eta irudi pertsonala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las normas de protocolo e imagen personal que se establecen para el sector turístico son aplicables al resto de sectores y no distan mucho de las utilizadas para cualquier otra actividad cotidiana. Turismoaren sektorerako ezartzen den protokoloa eta irudi pertsonalaren inguruko arauak gainerako sektoreetan ere aplika daitezke, eta eguneroko beste edozein jardueratan erabil daitezkeenen antzekoak dira oso.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Komunikatzeko trebetasunak (16)
¿Cómo definirías imagen personal? Nola definituko zenuke irudi pertsonala?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Evidenciamos que la imagen real del cliente no ofrece discrepancias con la imagen personal que se pretende comunicar a través del medio? Ikusi dugu bezeroaren irudi errealak ez duela desadostasunik komunikabidearen bitartez transmititu nahi den irudi pertsonalarekin?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El estudio y valoración de la imagen personal integral del cliente sirve para identificar las áreas de mejora y ajustarlas a sus necesidades y demandas. Bezeroaren irudi pertsonal osoaren azterketak eta balioespenak laguntzen du hobetzeko alorrak identifikatzen eta bere beharrizan eta eskaeretara egokitzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Analizado el cliente, el asesor, estará en disposición de trabajar para obtener la imagen personal pretendida. Bezeroa aztertu ostean, aholkularia lanerako prest egongo da, nahi duten irudi pertsonala lortzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

También se pueden observar otros componentes del «conjunto de la imagen personal» como son la buena presencia, la educación o el saber estar. Halaber, «itxura pertsonalaren irudi osoaren» beste hainbat osagairi ere erreparatzen zaio, hala nola presentzia onari, edukazioari edo egoten jakiteari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La imagen personal además lleva incorporados un número elevado de códigos, signos y símbolos, con un significado adherido a cada uno de ellos. Irudi pertsonalak, gainera, kode, zeinu eta sinbolo ugari dauzka barneratuta, zein bere esanahi jakinarekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Esto se conoce como laiconologíade la imagen personal o empresarial. Horri irudi pertsonalaren edo enpresa-irudiarenikonologiadeitzen zaio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea es de interés en la imagen personal porque continuamente analizamos diferentes líneas, como las del vestido, las del cabello o las de la expresión. Lerroak interesa du irudi pertsonalean; izan ere, etengabe aztertzen ditugu era bateko eta bestelako lerroak, hala nola jantzienak, ilearenak edo adierazpenarenak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La imagen personal lleva incorporados un número elevado de códigos, signos y símbolos, con un significado adherido a cada uno de ellos. Irudi pertsonalak kode, zeinu eta sinbolo ugari edukitzen ditu barneratuta, zein bere esanahi jakinarekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La imagen personal es un factor importante en el proceso de comunicación. Irudi pertsonala faktore garrantzitsua da komunikazio-prozesuan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (43)
Creciente interés por la imagen personal: y también por la moda, incluido los más jóvenes, los hombres, e incluso las embarazadas, sectores más desinteresados en el pasado. Gero eta interes handiagoa irudi pertsonalaren inguruan: eta baita modaren inguruan ere, gazteenek, gizonek, eta haurdunek, iraganean interes gutxien zuten sektoreek, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa

En imagen personal, tanto el cliente como nosotros buscamos lo mismo (conseguir un objetivo), pero como existe el dinero ya no es necesario el trueque. Irudi pertsonalean, bai bezeroak bai guk gauza bera bilatzen dugu (helburu bat lortzea), baina dirua hor dagoenez, trukea jada ez da beharrezkoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el mundo de la imagen personal no existen servicios ni productos puros, suelen ser una combinación de los dos y se denominanserviductos. Irudi pertsonalaren munduan ez dago zerbitzu eta produktu pururik: bien arteko konbinazio bat izan ohi dira etazerbiduktuderitze.

Materiala: Sistemen integrazioa

Supongamos que un centro de imagen personal ubicado en un determinado barrio o población tiene en 1 500 metros a la redonda 11 000 habitantes y hay 2 centros de estética y peluquería y nos suministran 5proveedores, eso es unmercado: el conjunto que forman los clientes, la competencia y los proveedores en un espacio geográfico. Demagun irudi pertsonaleko zentro batek, auzo edo herri jakin batean, 1 500 metroko ingurumarian 11 000 biztanle dituela, eta bi estetika-zentro eta ile-apaindegi daudela, eta bost hornitzailek hornitzen dituztela horiek. Horixe damerkatubat: bezeroek, lehiakideek eta hornitzaileek eremu geografiko jakin batean osatutako multzoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

La imagen personal tiene mucho de moda y de belleza, y ambos elementos tienen relación con ser deseado/admirado. Irudi pertsonalak zerikusi handia du modarekin eta edertasunarekin, eta bi elementu horiek desira edo mirespena sortu nahi izatearekin lotuta daude.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el centro de estética y peluquería en el que trabajamos se orientase a prestar servicios exclusivamente a visitantes/turistas, estos serían nuestro segmento dentro del mercado de la imagen personal. Lan egiten dugun estetika-zentroan eta ile-apaindegian bisitarientzako edo turistentzako zerbitzuak soilik ematen badira, horiek izango dira gure segmentua irudi pertsonaleko merkatuaren barruan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Creación de servicios de imagen personal. Irudi pertsonaleko zerbitzuak sortzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

En cualquier actividad relacionada con la imagen personal existen tres variables del marketing mix íntimamente relacionadas: producto, precio y canal (el local). Irudi pertsonalarekin erlazionatutako edozein jardueratan, lotura hertsia duten marketin-mixeko hiru aldagai daude: produktua, prezioa eta kanala (lokala).

Materiala: Sistemen integrazioa

Los servicios de imagen personal pueden ser de peluquería y/o de estética, pero dependiendo de la finalidad podemos establecer tipologías bajo la óptica del marketing. Irudi pertsonaleko zerbitzuak ile-apaindegikoak edo/eta estetikakoak izan daitezke, baina, helburua zein den, tipologia jakin batzuk ezar ditzakegu marketinaren ikuspegitik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Cine,TV, política… (es un mundo donde la imagen personal cuenta mucho). Zinema, telebista, politika, eta abar (irudi pertsonala oso garrantzitsua da mundu horretan).

Materiala: Sistemen integrazioa